سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهران یکی از خدمات شرکت فنی است که حاضر به خدمت به مشتریان می باشد. لوله بازکنی تهران در واقع به عنوان راحتی انجام کار شما مطالبی به عنوان پیش زمینه ثبت کرده است.

 

لوله بازکن

لوله بازکن در مواقعی که شما به مشکل برخورده اید می تواند در مواقع گرفتگی لوله های فاضلاب و یا تشخیص ترکیدگی و رفع آن ها به یاری شما بشتابد. ابزار لوله بازکن فنر لوله بازکنی و یا دستگاه پیشرفته ی لوله بازکنی و یا دستگاه نشت یاب می باشد که به همراه خود دارد.


رفع گرفتگی توالت فرنگی

گرفتگی توالت در بعضی مواقع ممکن است برای هرکدام از ما اتفاق بیفتد که شاید یک اتفاق حال به هم زن باشد. در مواقعی شما می توانید این را خودتان انجام دهید البته این پیشنهاد برای کسانی است که خجالت می کشند و یا بخواهند این کار را بدون هیچ هزینه ای برطرف کنند. حل به شما می گویم این کار را چگونه می توانید انجام دهید.


مراحل کار رفع گرفتگی

  1. ابتدا می توانید آب را به اندازه یک گالن روی گاز بگذارید تا با حرارت کم داغ شود.
  2. در مرحله دوم می توانید به اندازه نصف فنجان مایع ظرفشویی را بر داخل لوله های فضلاب بریزید توجه فرمایید پس از اینکه این کار را کردید 10 دقیقه منتظر بمانید زیرا ممکن است این کار به تنهایی باعث رفع گرفتگی شود.
  3. در مرحله سوم می توانید آب داغ را به داخل لوله های فاضلاب ریخته و عمل پمپ زدن را به کمک تلمبه انجام دهید این کار ممکن است باعث شود کمی از آب های لوله به طرف بالا حرکت کند و سرازیر شود که شما می توانید با کمی پمپ زدن به وسیله دستگاه تلمبه خانگی آب را به طرف پایین فرو فرستید پس از آن که این مشکل برطرف شد شما باید عمل پمپ زدن را به صورت پی در پی انجام دهید تا راه بسته شده لوله ها برطرف شود. ممکن است کمی دیر به نتیجه برسید اما با پمپ زدن به صورت پشت سر هم می توانید مشکل را برطرف کنید.


لوله بازکنی با چنته

یکی از روش هایی که در هنگام گرفتگی لوله از آن می توان استفاده کرد عمل چنته زدن است که این کار مزایا و معایبی هم دارد که در ادامه به شما خواهم گفت.

 

مزایا 

در مواقعی که مواد غذایی در لوله های فاضلاب گیر کرده باشد و راه آب در لوله ها را بسته باشد می توانید با وارد کردن چنته در لوله های فاضلاب گرفتگی را رفع کنید.

 

معایب 

این کار باعث پوسیدگی لوله ها و از بین رفتن آنها می شود که خود هزینه های سنگینی را به همراه دارد و در این جا نه تنها چاره ساز مشکل شما نخواهد بود، بلکه مشکلاتی به مشکلات شما اضافه خواهد این عمل برای زمانی توصیه می شود که کرد  گرفتگی به صورت سطحی است و وقت شما را زیاد نمی گیرد. راه جایگزین برای رفع گرفتگی دستگاه فنر لوله بازکنی است که شما می توانیدبا تماس با کارشناسان و افراد متخصص این کار را به آن ها بسپارید.